Martxoak 27, ostirala / Viernes 27 de marzo
Martxoak 27, ostirala / Viernes 27 de
marzo
ORDUTEGI ORIENTAGARRIA
HORARIO ORIENTATIVO
|
ARLOA ÁREA
|
JARDUERAK
|
EJERCICIOS
|
9:00 - 9:40
|
Euskera
|
Irakurketa
|
Lectura
|
·
20 minutu
irakurri
|
·
Leer 20
minutos
|
||
Idazketa
|
Escritura
|
||
·
Fitxako
ariketa
|
·
Ejercico de
la ficha
|
||
10:00- 10:40
|
Matematika
|
Kalkuloa
|
Cálculo
|
·
Baga Biga
orrialde bat
·
Eguneko
fitxako batuketa eta kenketak.
|
·
Una página
del libro Bag Biga
·
Sumas y
restas de la ficha del día.
|
||
Zenbakiak
|
Numeración
|
||
·
71-80
bitrateko zenbakiak idatzi.
|
·
Escribir
números entre 71-80
|
||
Buruketak
|
Problemas
|
||
·
Eguneko
fitxako 2 buruketa.
|
·
2 problemas
de la ficha del día.
|
||
11:00- 11:40
|
Gaztelera
|
Irakurketa
|
Lectura
|
·
20 minutu
irakurri
|
·
Leer 20
minutos
|
||
Idazketa
|
Escritura
|
||
·
Eguneko
fitxako jarduera
|
·
Actividad
de la ficha del día
|
||
14:30 – 16:00
|
Saiatu bideoan bezalako marrazkiak egiten. |
Intenta hacer un dubujo como los del video. |
EGUNEKO FICHA / FICHA DEL DIA
EUSKARA
1 Idazketa: Irakurri albiste
hau, behean emandako hitzekin hutsuneak bete eta kopiatu albistea koadernoan.
Lee esta noticia, completa el texto con
las palabras que se te dan debajo y copia la noticia en el cuaderno.
Labrador arrazako txakur batek 9 ahatetxo adoptatu ditu.
Fred Ingalaterran, Essex herrian,
bizi den labrador arrazako txakur bat ___ eta umezurtz geratu ziren 9
_________ adoptatu ditu.
Ahateak, hiri erdian zehar
bakarrik ikusi _________ Jennifer Watson izeneko emakume batek. Orduan
ahateak bere ____________ eramatea erabaki zuen.
Jeniferren etxean 10 urte dituen eta Fred izena duen _________ bizi da eta
ahateak etxera iritxi bezain laster, beraien ___________bihurtu zen. Ahatetxoak
edonora jarraitzen dute Fred eta oso pozik daudela dirudi.
da
|
etxera
|
txakurra
|
ahatetxo
|
zaintzailea
|
zituen
|
MATEMATIKA
1.
Kopiatu
kuadernoan eta kalkulatu. /Copia en el cuaderno y calcula.
2. Ebatzi koadernoan datuak, eragiketa eta
erantzuna atalak bereiziz. / Resuelve en el cuaderno. Separa datos,
operación y respuesta.
Zoo batean gaueko zaindari bezala lanean
ari zarela imaginatu. Zure lana, zooan dauden 146 animalietatik bat ere
ez eskapatzea da. Baina, lo hartu
duzu eta zure despisteagatik 21 kokodrilo eta 17 tximuk ihes egin dute. Goizean
zure nagusia (zooko jefea) iritsi da, oso haserre dago eta hau galdetu dizu:
a.
Zenbat
animalia eskapatu dira guztira?
b.
Zenbat
animalia geratzen zaizkigu orain zooan?
Imagina que trabajas como vigilante nocturno en un
zoo. Tu trabajo consiste en que no se escape ninguno de los 146 animales que hay en el
zoo. Pero, te has dormido y por tu despiste se han escapado 21 cocodrilos y 17
monos. Por la mañana, llega tu jefe muy enfadado y te ha preguntado esto:
a.
Cuantos
animales se han escapado en total?
b.
Cuantos
animales nos quedan ahora en el zoo?
Datuak / Datos
|
Eragiketa / Operación
|
Erantzuna / Respuesta
|
GAZTELERA
Actividad : La asombrosa excursión de Zamba a la
historia de la comunicación
¿Qué tal fue el dibujo de ayer? ¿Os costó
mucho? Ahora os voy a pedir que detrás de ese dibujo que hicisteis ayer, contéis a ese mejor amigo vuestro qué es eso tan especial que os paso, pero
esta vez con letras, palabras y frases. Seguro que escribís super bien y os
queda estupendo. Ánimo, intentad escribir al menos 5 frases y si queréis más
pues todas las que queráis. Os doy unas ideas, podéis contar:
- Cuándo paso
- Dónde paso
- Con quién estabas
- Qué paso
- Cómo te sentiste
Ah! Y recordad todo lo que ya sabéis para
escribir correctamente.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina