Martxoak 26, osteguna / Jueves 26 de marzo
Martxoak 26, osteguna
/ Jueves 26 de marzo
ORDUTEGI ORIENTAGARRIA
HORARIO ORIENTATIVO
|
ARLOA ÁREA
|
JARDUERAK
|
EJERCICIOS
|
9:00 - 9:40
|
Euskera
|
Irakurketa
|
Lectura
|
·
20 minutu irakurri
|
·
Leer 20 minutos
|
||
Idazketa
|
Escritura
|
||
·
Fitxako ariketa
|
·
Ejercicio de la ficha
|
||
10:00- 10:40
|
Matematika
|
Kalkuloa
|
Cálculo
|
·
Baga Biga orrialde bat
·
Eguneko fitxako batuketa eta
kenketak.
|
·
Una página del libro Bag Biga
·
Sumas y restas de la ficha del
día.
|
||
Zenbakiak
|
Numeración
|
||
·
61-70 bitrateko zenbakiak
idatzi.
|
·
Escribir números entre 61-70
|
||
Buruketak
|
Problemas
|
||
·
Eguneko fitxako 2 buruketa.
|
·
2 problemas de la ficha del
día.
|
||
11:00- 11:40
|
Gaztelera
|
Irakurketa
|
Lectura
|
·
20 minutu irakurri
|
·
Leer 20 minutos
|
||
Idazketa
|
Escritura
|
||
·
Eguneko fitxako jarduera
|
·
Actividad de la ficha del día
|
||
14:30 – 16:00
|
·
Orduak ikasten. Bideo ikusi eta
jokuan jolastu Bideo 1
·
Dantza:”
I like to move it” dantzatu.
|
·
Aprendiendo la hora. Ve el video y juega al
juego.
·
Baile: Bailar I
like to move it”
|
EGUNEKO FICHA / FICHA
DEL DIA
EUSKARA
1- Idazketa: Irakurri
albiste hau eta erantzun galdereei. / Lee esta noticia y responde las
preguntas.
Pinguinoak
akuariumean paseatzen 🐧
Estatu Batuetan, Chicagoko hiriko aquariumean pinguino
talde bat paseatzen ikusi zuten asteartean. Dirudienez, langile guztiak
etxera joan ziren eta akuariuma bakarrik utzi zuten. Orduan, jenderik ez
zegoela aprobetxatuz, aquariumean bizi den pinguino talde batek paseo bat
ematea erabaki zuen. Hurrengo egunean langileak joan ziren eta pinguinoak
beraien tokira eraman zituzten.
Galderak / Preguntas
- Non gertatu da berri hau? / ¿Dónde
ha ocurrido esta noticia?
- Noiz gertatu zen? /¿Cuándo ocurrió?
- Zer egin zuten pinguinoek? / ¿Que hicieron los pingüinos?
- Zergatik atera ziren bere lekutik? / ¿Por qué se salieron de su
sitio?
- Zer
gertatu zen pinguinoekin azkenean? / ¿Qué pasó al final con los
pingüinos?
MATEMATIKA
- Kopiatu kuadernoan eta kalkulatu. /Copia en el cuaderno y calcula
2- Ebatzi
koadernoan datuak, eragiketa eta erantzuna atalak bereiziz.
/ Resuelve en el cuaderno. Separa datos, operación y respuesta.
a. Ane eta Mohamed
mendiko korrika lasterketa batean apuntatu dira hauek izan dira bere denborak
kronometroan
Ane y
Mohamed se han apuntado a una carrera de montaña y estos han sido sus tiempos:
Ane: 46 minutu
Mohamed: 50 minutu
- · Nork irabazi du? / ¿Quién ha ganado?
- ·
Zenbat minutuko diferentzia atera
dio batak besteari?/ Cuánta diferencia ha habido entre los dos?
b. Gela batean 2
gurpileko 6 bizikleta daude gordeta. Zenbat gurpil egongo dira guztira gelan?
(batuketa erabili)
En un almacén hay guardadas
6 bicicletas de 2 ruedas. ¿Cuantas ruedas habrá en total en el almacén?
(utiliza la suma)
Datuak / Datos
|
Eragiketa / Operación
|
Erantzuna / Respuesta
|
GAZTELERA
Actividad : La asombrosa
excursión de Zamba a la historia de la comunicación
1. Si no has visto el
video: Haz Click aqui
2. Si ya lo has visto te
propongo un reto. Piensa en que no sabes ni hablar, ni escribir, que no
sabes ningún idioma, ni sabes utilizar aparatos electrónicos. Te ha pasado algo
muy especial y se lo quieres contar a tu mejor amigo. Solo tienes un lápiz,
unos colores y una hoja en blanco. Piensa en algo especial que te haya pasado
alguna vez, coge una hoja en blanco y cuéntale a tu amigo que es eso tan
especial que te paso. Recuerda no puedes utilizar letras, pero tu amigo tiene
que entender lo que le cuentas. ¡Vamos seguro que lo haces genial!
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina